HORIZON – DOSTĘPNY DLA WSZYSTKICH

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic Author
JAKITAKI
... Administrator ...
... Administrator ...
Posty: 19668
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:57
Has thanked: 34 times
Been thanked: 71 times

HORIZON – DOSTĘPNY DLA WSZYSTKICH

Post autor: JAKITAKI » 18 sty 2015, 9:40

Obrazek

UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, wprowadza do komercyjnej sprzedaży Horizon – platformę łączącą najlepszą telewizję z interaktywnością internetu. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku. Oferuje klientom UPC nieskończone możliwości dostępu do ulubionych treści. W ramach platformy Horizon, klientom udostępniony zostanie dekoder, który łączy w sobie TV, Internet i telefonię.

W grudniu ubiegłego roku UPC zaprosiło wybraną grupę lojalnych klientów, który jako pierwsi mogli skorzystać i poznać zalety nowej platformy telewizyjnej UPC. Obok mobilności i wieloekranowości, które już są dostępne w ramach aplikacji Horizon Go, klienci mogli cieszyć się bogactwem oferty linearnej i na życzenie. To wszystko dzięki dekoderowi Horizon, który wyznacza trendy w korzystaniu z nowoczesnej telewizji, udostępniając treści najlepszej jakości. Zapewnia on klientom najlepsze doświadczenie w korzystaniu z telewizji w Polsce i umożliwia nieskończone możliwości interaktywnej rozrywki.

Platforma Horizon jest dostępna komercyjnie dla wszystkich zainteresowanych, znajdujących się w zasięgu sieci UPC. Horizon, który dzięki jednemu urządzeniu pozwala na korzystanie z telewizji, internetu i telefonu UPC, oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym m.in. możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie, zdalne nagrywanie za pomocą aplikacji Horizon Go, a także dostęp na ekranach TV do mediów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube i Twitter. Intuicyjna platforma Horizon sama uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta, czy posiada też atrakcyjne i proste w użyciu menu (interfejs). Pilot dekodera wyposażony jest w klawiaturę QWERTY ułatwiającą korzystanie z aplikacji internetowych na ekranie telewizora oraz wyszukiwanie. Komunikuje on się za pomocą technologii radiowej, a zatem nie musi być skierowany bezpośrednio w stronę dekodera. Dodatkowo – dzięki aplikacji Horizon Go – klienci mogą oglądać telewizję na wielu urządzeniach mobilnych jednocześnie.

„UPC Polska wprowadza jedną z najbardziej innowacyjnych usług telewizyjnych w Polsce. Platforma Horizon to unikalny dostęp do treści linearnych, mediów społecznościowych na ekranie telewizora, a także do bogatej biblioteki treści na żądanie, w tym do usługi MyPrime Filmy i Seriale. Nasi klienci zyskali też mobilność w dostępie do oferty telewizyjnej. Horizon zasługuje na nazwanie go najbardziej zaawansowaną platformą rozrywki następnej generacji” – powiedział Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska.

Dla nowych klientów usługa dostępna będzie w promocyjnej cenie już od 149 zł w pakiecie Horizon Select, zawierającym oprócz telewizji usługę dostępu do internetu o szybkości do 120 Mb/s, a także bibliotekę MyPrime Filmy i Seriale oraz aplikację Horizon Go, która umożliwia dostęp mobilny na wielu urządzeniach jednocześnie. W przypadku pakietu trzech usług (internet, telewizja, telefon z nielimitowanymi połączeniami do sieci stacjonarnych) ceny zaczynają się od 159 zł. W ramach trwającej promocji, każdy z pakietów przez pierwsze 3 miesiące jest o połowę tańszy. UPC Polska to piątą spółką Liberty Global, która wprowadziła na rynek platformę Horizon. Korzystać z niej mogą również mieszkańcy Holandii, Niemiec, Irlandii i Szwajcarii.

Platforma Horizon oferuje:

* nagrywanie nawet czterech programów równocześnie na dysku o pojemności 500 GB

* jedno urządzenie, które umożliwia korzystanie z 3 usług UPC (telewizji, internetu i telefonu);

* zdalne nagrywanie poprzez aplikację Horizon Go;

* automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali;

* zatrzymanie oglądanego programu na żywo i wznowienie oglądania w dowolnym momencie

* aplikacje TV w tym dostęp do serwisów społecznościowych – np. Facebook czy YouTube;

* działający w technologii radiowej pilot z klawiaturą QWERTY, ułatwiający m.in. korzystanie z i aplikacji internetowych na ekranie TV oraz wyszukiwanie programów

* zoptymalizowany układ kanałów (w przypadku dublujących się kanałów SD i HD zostawiono tylko kanały HD)

* atrakcyjne, i łatwe w obsłudze menu (interfejs)

* personalizację – na podstawie programów oglądanych przez użytkownika Horizon zasugeruje treści, dobierając i stale aktualizując ofertę telewizyjną, odpowiadającą preferencjom użytkownika, co oznacza natychmiastowy dostęp do ulubionych gatunków filmowych, propozycji sportowych czy seriali

* możliwość dostępu do internetu poprzez bezprzewodową sieć WiFi w paśmie2.4 i 5 GHz na komputerze, smartfonie lub tablecie 9

Platforma Horizon to odpowiedź na obecne trendy:

Polacy wciąż doceniają także tradycyjne odbiorniki telewizyjne, ale w nowej odsłonie – 42% respondentów chciałoby oglądać programy na telewizorze z dostępem do Internetu. Oprócz telewizora Polacy coraz częściej wybierają laptopy (62%), aż 53% młodych (19-24 lat) chce oglądać TV na smartfonie, a 49% na tablecie. Co ciekawe, to kobiety, a nie mężczyźni, częściej deklarują, że chciałyby oglądać TV na urządzeniach mobilnych (40% vs 28%).

16% Polaków komentuje oglądany program na portalu społecznościowym; w dzieleniu się opiniami o telewizyjnych treściach przodują najmłodsi – 36% osób w wieku 15-18 lat

Przystajemy na zdradzanie nadawcom informacji o własnych preferencjach, jeśli ma to posłużyć sugerowaniu nam przez telewizję interesujących programów (41% ankietowanych) (IIBR dla UPC 2014). Wtedy szanse na naszą, spersonalizowaną telewizję rosną. Otwieramy się na możliwość słuchania podpowiedzi nadawcy – wierzymy, że wówczas dostaniemy interesujące treści, bez konieczności żmudnego wybierania spośród nieograniczonej i zróżnicowanej oferty. W taki układ wymienny najchętniej wchodzą najmłodsi Polacy – już niemal dwie trzecie osób w wieku 15-18 lat uważa rekomendowanie treści przez nadawcę za atrakcyjny (62%) (IIBR dla UPC 2014). Osoby mające dzieci też częściej zgodziłyby się na polecenia nadawcy (48% versus 36% nie mających dzieci; IIBR dla UPC 2014) – każdy z nas wie, jakim zbawieniem jest program telewizyjny, gdy chcemy zająć uwagę malucha i zyskać chwilę dla siebie.

źródło:UPC
Lepszy JAKITAKI jak NIJAKI

ODPOWIEDZ

Wróć do „UPC Polska”