Twój dekoder przestał działać, komunikat INIT

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic Author
Bruno59
..::Moderator::..
..::Moderator::..
Posty: 1573
Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:13

Twój dekoder przestał działać, komunikat INIT

Post autor: Bruno59 » 27 gru 2018, 18:18

Twój dekoder przestał działać, komunikat INIT

Najprawdopodobnie takowe problemy pojawiły się juz parokrotnie :

wiadomość ktorą dostaje abonent NC+ na E-Mail.. tak jak ja:

Drogi Abonencie,

jeśli Twój dekoder WiFiBox+ przestał działać i na jego wyświetlaczu pojawia się komunikat INIT proszę kliknij [COLOR="Orange]Tutaj[/COLOR], aby rozwiązać problem.
Dodatkowo zachęcamy do korzystania i rozwiązywania najczęstszych problemów za pośrednictwem strony https://ncplus.pl/pomoc
Z wyrazami szacunku,
Zespół nc+

tu jest rozwiązanie problemu:

Dokładamy wszelkich starań aby nasz sprzęt pracował nieprzerwanie dobrze i żeby dawał Ci satysfakcję oraz zadowolenie każdego dnia.

Jeżeli jednak zdarzyło Ci się, że dekoder przestał działać i nie reaguje na polecenia z pilota ani z panelu dekodera, oznacza to błąd. Na panelu dekodera może się wtedy wyświetlać np. INIT. W takiej sytuacji:

Odłącz zasilanie od dekodera.
Wyjmij kartę z dekodera.
Odłącz kabel antenowy.
Poczekaj około 10 sekund i uruchom ponownie dekoder bez karty i kabla antenowego.
Jeśli pojawi się aplikacja START+ z rekomendacjami polecanych programów, naciśnij na pilocie klawisz OK lub WYJŚCIE, aby ją wyłączyć i przejść dalej.
Jeśli pojawi się komunikat o braku karty, przywróć ustawienia fabryczne w dekoderze: wciśnij na pilocie dekodera MENU, następnie wybierz: USTAWIENIA -> USTAWIENIA FABRYCZNE. Wpisz PIN (standardowy to: 0000) i naciśnij OK. Nadal nie wkładaj karty do dekodera.
Gdy pojawi się ekran PIERWSZA INSTALACJA włóż kartę do dekodera, chip (złota płytka) powinien być skierowany do dołu, w stronę dekodera.
Podepnij kabel antenowy.
Naciśnij OK, aby wyszukać kanały.
W przypadku dodatkowych problemów z ponowną konfiguracją dekodera zapoznaj się instrukcją zamieszczoną tutaj. Skorzystaj z tego artykułu także wtedy, gdy chcesz ponownie skonfigurować połączenie sieciowe. Pamiętaj, że jest to obowiązkowy warunek do prawidłowego działania usługi Multiroom Standard.

Jeśli posiadasz kilka dekoderów WiFi Box+, które uległy zawieszeniu, wykonaj powyższe czynności na każdym z nich
.
VTi - Vu+ Solo2 - 14.0.10
Cryptobox 650 , 652 Combo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Platforma Canal+”